marți, 8 martie 2011

Dor de`o vorbă...

roxy_dmx: te-am visat intr-o noapte
Fodorcan Daniel: stiam eu
roxy_dmx: stiai un rahat
Fodorcan Daniel: si ce faceam in visul tau?
Fodorcan Daniel: tu mereu ma visez numai ca nu recunosti
Fodorcan Daniel: :))
roxy_dmx: :))
roxy_dmx: ba
roxy_dmx: am visat ca ti-am inchis gura
roxy_dmx: :))
roxy_dmx: eram cumvaa
roxy_dmx: mai multii
roxy_dmx: eram undeva pe la orizont
roxy_dmx: si tateam muulti asa insirati pe o chestie de ciment
roxy_dmx: si tu tot dadeai din gura
roxy_dmx: ca sunt previzibila
roxy_dmx: ca tu stii tot ce fac eu ca tu prevezi orice urmeaza eu sa fac
roxy_dmx: si mam enervat asa de tare
roxy_dmx: si team pupat..pe gat....dupa care ti-am zis: prevede asta!
roxy_dmx: :))
roxy_dmx: si ai ramas socat...si nai mai zis....si am inceput eu sa rad
roxy_dmx: dupa care s-a prabusit ceva prin mijlocul soselei.....si s-a facut o ditai gaura in asfalt...si un mic cutremur..
roxy_dmx: si mai incolo nu mai are nici o legatura
roxy_dmx: da partea cu tine...ma amuzat tare
roxy_dmx: bine
roxy_dmx: acum poti sa zici ceva
Fodorcan Daniel: da
roxy_dmx: acum nu mai visez ...poti sa vorbesti

roxy_dmx: numai in vise iti inchid eu tie gura..
Fodorcan Daniel: am vazut candva nu stiu pe unde o definitie tare interesanta cu visele
Fodorcan Daniel: era ceva de genul
Fodorcan Daniel: vislee sunt creatii ale creieruli considerate imposibil de realizat in realitate
roxy_dmx: paiii ar fi ceva sa fie asa...asta ar insemna sa nu mai existe nici cutremure
roxy_dmx: nici haos
roxy_dmx: nici apa sucevei
roxy_dmx: :))
Fodorcan Daniel: nuu
Fodorcan Daniel: pe care creirul le considera imposibil de 'creat ' in realitate
Fodorcan Daniel: de facut
...................................................
Fodorcan Daniel: si stii ce
Fodorcan Daniel: demult tare am aflat ca
Fodorcan Daniel: lumea nu mai niciodata dreapta si nici nu ar trebui sa ma astept vre-odata sa fie...
Fodorcan Daniel: am invatat totusi si stiu
Fodorcan Daniel: ca ,cu totii avem probelemele noastre..mai mari sau mai mici...care se vad sau care nu ...
Fodorcan Daniel: si ca stiu ca cineva poate zambi desi in suflet cine stie ce rozboi poarta
Fodorcan Daniel: si de aceea incerc sa ma feresc sa judec
roxy_dmx: asa e ai dreptate
roxy_dmx: m-ai pus pe ganduri
roxy_dmx: din nou
Fodorcan Daniel: deci ai mai fost?
Fodorcan Daniel: pe ce ganduri?
Fodorcan Daniel: stiu ca sunt indiscret..dar daca se poate
roxy_dmx: stii ce e mai trist ca un accident de masina?
roxy_dmx: sa zicem asa
roxy_dmx: ce e cu adevarat trist
Fodorcan Daniel: sunt chestii mult mai rele decat accidentele de masina
roxy_dmx: mai rau ca cel mai rau lucru
roxy_dmx: e atunci cand oamenii nu-ti mai plac...cand te uiti la ei si nu-ti mai aduc nici o bucurie stiind ca sunt meschini si prefacuti.....atunci cand ajungi sa iti placa pamantul de sub picioare mai mult ca oamenii
roxy_dmx: cand si un nor pe care nu l-ai vazut niciodata te-ar asculta mai bine ca un cel mai apropiat prieten
roxy_dmx: sunt chestii care te fac....sa nu mai iesi din casa
Fodorcan Daniel: si atunci cand nici acasa nu te mai simti ca acasa?
Fodorcan Daniel: unde te duci?
roxy_dmx: in parc
roxy_dmx: parcul mi se pare cel mai bun prieten....nu vorbeste...doar asculta...nu are un scop nu cere nimic
Fodorcan Daniel: ar putea la fel de bine sa fiu un pahar
Fodorcan Daniel: un cd
Fodorcan Daniel: o carte
roxy_dmx: sau asa
Fodorcan Daniel: da...m-am prins
Fodorcan Daniel: ca am plecat de la casa care nu mai e casa
roxy_dmx: schimbi un mediu cu altul
roxy_dmx: preferabil mai bun
Fodorcan Daniel: atunci...iti gasesti un scop pentru care te apuci sa muncesti
Fodorcan Daniel: iti gasesti ocupatiee
roxy_dmx: da
roxy_dmx: ca sa nu mai stai sa bati campii cu gratie :))
..........
roxy_dmx: era o chestie: daca nu poti schimba lumea...schimba-te pe tine
Fodorcan Daniel: e spre folosul tau un asa mod de gandire
roxy_dmx: e nevoie de efctul invers
roxy_dmx: stii de ce scriitorii care se duc in pustietate scriu?
roxy_dmx: cei care stau sihastri prin munti..prin deserturi...oriunde s-ar duce
Fodorcan Daniel: ma gandesc eu
Fodorcan Daniel: dar zii tu
roxy_dmx: oricat ar parea ca ei vor sa fie singuri sa fuga de lume
roxy_dmx: ei prin scris tot comunica
roxy_dmx: scrisul ii usureaza...ei vorbesc cu cititorul
roxy_dmx: stii cine mi-a zis asta?
Fodorcan Daniel: nu
roxy_dmx: "mi-a zis"..un fel de a spune...octavian paler
........
no happy ending:)

Un comentariu:

  1. "roxy_dmx: acum nu mai visez ...poti sa vorbesti"
    saracu fodorcan, nici aici nu mai stia ce sa spuna :))

    RăspundețiȘtergere