marți, 8 martie 2011

Introducere

roxy_dmx: stii ce nu am facut de mult timp?
roxy_dmx: de fapt....nu conteaza..
Fodorcan Daniel: ce
Fodorcan Daniel: hai zii
roxy_dmx: n-am mai scris pe blog
Fodorcan Daniel: am observat
roxy_dmx: mi-e dor sa citesc ceva scris de mine
Fodorcan Daniel: citeste ceva ce ai scris
roxy_dmx: daa....
roxy_dmx: le-am mai citit....ficare chestie cand o citesc...imi amintesc ce stare aveam cand am scris-o
Fodorcan Daniel: adevarat
roxy_dmx: nu am mai scris din iunieee!!
Fodorcan Daniel: care e urmatoarea tema?
roxy_dmx: cine a zis ca scriu?
Fodorcan Daniel: aaa
Fodorcan Daniel: deci nu ai de gand?
roxy_dmx: nu stiu ce sa scriu
Fodorcan Daniel: gasesti tu ceva
roxy_dmx: cred am o idee
Fodorcan Daniel: care?
roxy_dmx: conversatia
Fodorcan Daniel: care?
roxy_dmx: asta
roxy_dmx: pot?! pot?!
Fodorcan Daniel: poti..
Fodorcan Daniel: sunt curios cum iese
roxy_dmx: da...o sa le invart putin
Fodorcan Daniel: exact cum vrei
Fodorcan Daniel: sunt tare curios sa stii
roxy_dmx: pai tu stii deja ce o sa fie scris...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu